Nasze dostawy wysyłamy w ciągu 48h na terenie całej Polski. Zamówienie musi zostać złożone w dzień powszedni, najpóźniej do godz. 17.00.
Nie ma zdefiniowanego pojęcia wartości minimalnej. Warto pamiętać jednak o fakcie, iż zamówienia powyżej 249 zł brutto premiujemy bezpłatną dostawą.
Możliwość dodania produktu do koszyka isnieje tylko po założeniu konta na naszym serwisie.
Jeżeli chcesz dodać interesujący Cię produkt do swojego koszyka zakupów, wpisz w okienku „ilość” liczbę lub kliknij na \"+\" w celu dodania wymaganej przez Ciebie ilości, która będzie oznaczać ilość sztuk produktu, jaka znajdzie się w Twoim koszyku, a następnie kliknij na przycisk „dodaj do koszyka”.
Procedura rejestracji nie powinna zająć więcej niż 1 do 2 minut.
Niezbędne dane:
* Imię
* Nazwisko
* Dane teleadresowe
* Adres email (nie jest wymagany)
* Numer telefonu komórkowego
Tak. Wyjątkowo niskie ceny oraz możliwość ich zamawiania, są dostępne tylko po zalogowaniu.
Należy kliknąć na przycisk „Wyloguj“, znajdujący się w prawym górnym rogu strony w celu ochrony danych osobistych, aby osoby trzecie nie mogły korzystać z Twojego konta i składać zamówień na Twój rachunek.
Aby dodać adres dostawy należy wejść w zakładkę „Moje konto“. We wspomnianej zakładce kliknij na „Książka adresowa“. Tam pojawi się opcja „Dodaj nowy adres“, którą musisz wybrać, aby dodać nowy adres dostawy. Następnie kliknij „Aktualizuj“, aby zachować wprowadzone zmiany.
Szczegółowe informacje o warunkach i kosztach dostawy opisane są w dolnym menu na stronie głównej w dziale „Ogólne warunki sprzedaży” oraz „Informacje o dostawie”.
Taka możliwość nie istnieje. Twój czas jest dla nas cenny. Dla Twojej wygody zapewniamy dostarczenie zamówionych produktów bezpośrednio do Twojego domu.
Skontaktujemy się z Tobą celem ustalenia innego dogodnego terminu doręczenia.
Oczywiście przysługuje prawo odmowy przyjęcia. Jeżeli jednak zdecydujesz się na przyjęcie, wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki uznaje się za nieważne. Roszczenia uznaje się za ważne w momencie braku zastrzeżeń, zgłaszanych przez Ciebie, podczas przyjęcia paczki (paczek).
Już wkrótce taka możliwość będzie Państwu udostepniona. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami a poinformujemy jak wyglada ta kwestia w chwili kontaktu.
Sprzedający zobowiązuje się do przyjmowania zwrotów, niezależnie od powodu zwrotu i wartości towarów, pod warunkiem uzyskania informacji o zamiarze zwrotu od Kupującego w terminie 14 dni roboczych od daty dostawy. Towary muszą być zwrócone w stanie, w jakim się znajdowały w momencie dostawy do Kupującego. Powyższe warunki nie dotyczą towarów na specjalne zamówienie, które nie podlegają zwrotowi.
Więcej informacji o warunkach zwrotu zakupionego towaru opisane są w dolnym menu na stronie głównej w dziale „Regulamin”.
Tak, istnieje możliwości zakupu produktów nie będących w stałej ofercie naszego sklepu internetowego. W celu zamówienia produktów specjalnych należy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@rabatrolniczy.pl
Oczywiście, istnieje taka możliwość. W tym celu proszę dokonać stosownej aktualizacji w zakładce „Moje konto” -> „Książka adresowa”.
Kiedy sfinalizujesz proces składania zamówienia, kolejne potwierdzenia nie są konieczne. Warto pamiętać jednak, iż każde Twoje zamówienie musi być mailowo potwierdzone przez Centrum Obsługi Klienta.
Proszę wybrać opcję „logowanie”, a następnie kliknąć na „Zapomniałem hasło”.